Tworzenie oferty dla klientów

Tworzenie oferty dla klientów

Dzisiaj pozyskiwanie klientów w sektorze bankowym staje się o wiele ważniejsze, niż jeszcze przed latami. Niegdyś banki mogły opierać swoje sukcesy wyłącznie na tych klientach, których już posiadały. Oferując lokaty terminowe czy dynamiczne albo lokaty rentierskie swoim klientom, którzy mają już otwarte konta – bank nie tylko łatwo przekonywał do swoich sugestii, pokazując wachlarz korzyści, ale dodatkowo związywał klienta ze swoją marką i najpewniej w przyszłości był pierwszym i stałym kredytodawcą takiego klienta. Jeśli bowiem ktoś jest zadowolony ze stale powiększającej się lokaty a do tego ma konto rozliczeniowe bez oprocentowania i łatwy dostęp do pożyczek oraz najlepszą obsługę – dlaczego miałby szukać innych firm. Ale w ostatnich latach liczne banki straciły pieniądze, renomę i klientów a nowi ludzie, zaczynający zarabiać pierwsze pieniądze, o wiele mądrzej wybierają bank, do którego się udać. Wiedzą, że lokata lokacie nie równa, tak samo jak wiele istnieje szczegółów w regulaminach zmieniających całkowicie przyjemność korzystania z własnego konta czy bankomatów. I dlatego słabsze banki muszą tworzyć oferty o wiele lepsze, jeśli chcą przetrwać na rynku. Korzystają na tym nieliczni jeszcze wolni klienci, którzy dopiero mogą dać się namówić na konto, depozyt czy pożyczkę.